گفتینو سرویس ارائه دهنده خدمات گفتگوی آنلاین بین مدیران سایت ها با کاربران و مشتریان خود است که امکان گردآوری رفتار مشتری و مخاطبان شما را برای پشتیبانی بهتر از خدمات سایت و فروش بیشتر محصولات فراهم کرده است. در این مقاله به معرفی و آموزش این سامانه محبوب میپردازیم.
جذب مشتریان:
هر بازدیدکننده سایت یک فرصت برای تبدیل شدن به مشتری است. اکثر بازدید کنندگان بدون اینکه با خدمات یا محصولات شما آشنایی داشته باشند وب سایت را ترک می کنند، با آنها گفتگو و به مشتری وفادار تبدیلشان کنید.
با استفاده از این سامانه، شما میتوانید یک ارتباط ایمن و ساده را با کاربران سایت خود ایجاد کنید و از پشتیبانی خدمات و محصولاتتان در محیط جذاب سامانه گفتینو لذت ببرید!
با ارسال پیامهای خودکار هدفمند به مشتریان و کاربران خود ، سر صحبت را در زمان و مکان مناسب با آنها باز کنید.
اطلاعات از رفتار کاربران:
یکی از امکانات گفتنیو این است که، گزارش کاملی از کاربران سایتتان شامل آمار صفحات بازدید شده ، موقعیت و دستگاه کاربر و … جمع آوری می کند تا در صورت نیاز شما بتوانید دوباره به آنها مراجعه و از این داده ها برای اهدافتان استفاده کنید.
پشتیبانی گروهی:
شما میتوانید با اضافه کردن اپراتور به سامانه گفتگوی خود ، پاسخگویی سریعتر به مشتریان داشته باشید و با یک کار تیمی و هماهنگ، حس اعتماد قوی به آنها بدهید.
تنظیمات اختصاصی:
همچین به راحتی می توانید طبق سلیقه و نیازتان ، ابزارک گفتگو در سایت خود را شامل رنگ بندی ، آیکون ، نوشته ها و … شخصی سازی کنید.
عالی بود. تشکر می کنم.
ممنون از شما، خوشحالم که براتون مفید بوده.
عالی ی ی ی ی
خوشحالم که براتون مفید بوده.