چگونگی ارسال تیکت پشتیبانی

برای ارسال تیکت پشتیبانی، ایتدا باید از طریق لینک زیر وارد اتوماسیون گراتک شوید.

gtch.ir

 

وارد صفحه ای مانند تصویر زیر می شوید.

 

 

 

اگر از قبل ثبت نام کرده اید و حساب کاربری دارید روی گزینه ی ورود کلیک کنید و در صورتی که قبلا ثبت نام نکرده اید روی گزینه ی  ثبت نام کلیک کنید تا وارد صفحه ای مطابق تصویر زیر بشوید.

 

 

در مرحله بعد، برای ایجاد یک حساب کاربری، ابتدا شماره تماس خود را وارد کنید سپس دکمه تایید و ادامه را بزنید. در ادامه به شماره وارد شده، کد تایید ارسال خواهد شد که باید در صحفه مطابق تصویر زیر، آن را وارد کنید و سپس مجددا دکمه تایید و ادامه را بزنید.

 

 

در مرحله آخر ثبت نام، وارد صفحه ای مطابق تصویر زیر خواهید شد که باید در آن اطلاعات خواسته شده را وارد نماید و دکمه تایید و ادامه را بزنید.

 

 

پس از ورود به پنل کاربری خود منوی تیکت ها را انتخاب نمایید، در این بخش دو گزینه به شما نمایش داده می شود: درخواست پشتیبانی و لیست تیکت ها، در بخش اول شما می توانید درخواست پشتیبانی جدید ارسال نمایید و در بخش دوم می توانید تاریخچه تیکت های خود(تیکت های بسته شده و تیکت های در حال بررسی) را مشاهده و پیگیری نمایید.

 

 

پس از کلیک بر روی گزینه درخواست پشتیبانی با صفحه ای مطابق شکل زیر مواجه می شوید که در ادامه به اختصار به بررسی هر بخش میپردازیم:

 

۱.عنوان تیکت: بهتراست در این بخش عنوانی کوتاه و مرتبط با مشکل درج شود.

 

۲.دپارتمان:  در این قسمت باید با توجه به نیاز خود یکی از دپارتمان های “طراحی وبسایت” ، “مالی و اداری”، “توسعه نرم افزار” و “انتقادات و پیشنهادات” را انتخاب کنید. درخواست پشتیبانی شما به دپارتمانی که شما در این قسمت انتخاب میکنید، ارجاع داده میشود.

 

۳.اولویت: این قسمت را با توجه به میزان اهمیت درخواست خود انتخاب نمایید.

 

۴.متن پیغام: در این بخش درخواست خود را به طور کامل و شفاف مطرح نمایید.

 

۵.پیوست ها: در صورتی که میخواهید فایلی را ارسال نمایید، میتوانید از کادری که در پایین صفحه قرار دارد، اقدام نمایید.

 

۶.ارسال تیکت پشتیبانی: در نهایت برای ایجاد و ارسال درخواست خود، برای روی این گزینه کلیک کنید تا درخواست شما به دست پشتیبانان دپارتمان مربوطه برسد.

 

یعد از ثبت شدن درخواست شما، صفحه ای مشابه تصویر زیر برایتان باز خواهد شد.

 

 

میتوانید از منوی تیکت ها ← لیست تیکت ها ، درخواست های ایجاد شده خود را مشاهده و پیگیری کنید.