چگونگی ارسال تیکت پشتیبانی
آموزش ارسال تیکت پشتیبانی
برای ورود به صفحه ی ارسال تیکت پشتیبانی ابتدا باید در صفحه ی اصلی گراتک روی قسمتی که در تصویر زیر با فلش قرمز نشان داده شده کلیک کنید.

همچنین می توانید از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
وارد صفحه ای مانند تصویر زیر می شوید.

اگر از قبل ثبت نام کرده اید و حساب کاربری دارید روی گزینه ی ورود کلیک کنید و در صورتی که قبلا ثبت نام نکرده اید روی گزینه ی ثبت نام کلیک کنید تا وارد صفحه ای مطابق تصویر زیر بشوید.

اطلاعات لازم را در کادر های مربوط وارد کرده و روی گزینه ی ثبت نام کنید در پایین صفحه کلیک کنید، وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر خواهید شد.

در این صفحه روی گزینه ی ارسال تیکت پشتیبانی که با فلش نشان داده شده کلیک کنید تا وارد صفحه ی زیر شوید.

بخش مورد نظرتان را انتخاب کنید.
صفحه ای مشابه تصویر زیر برایتان باز خواهد شد،

موضوع و متن را در کادر های مربوط وارد کنید، میزان اولویت را انتخاب کرده و در صورت لزوم توسط کادری که در پایین صفحه قرار دارد فایل مورد نظرتان را بارگذاری کنید و در انتها روی گزینه ی ارسال کلیک کنید.