گراتک > مرکز آموزش > توسعه وردپرس > ساخت فروشگاه آنلاین با چند کلیک!!
توسعه وردپرسمرکز آموزش ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ ۳۱۴۱ بازدید

ساخت فروشگاه آنلاین با چند کلیک!!

امروزه درصد زیادی از مردم خرید های خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. در این مطلب قصد داریم یکی از روش های ساده و البته خیلی خوب برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی را برای شما بنویسیم.

برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین می توان از افزونه های مختلفی در وردپرس استفاده کرد. یکی از مطرح ترین این افزونه ها، ووکامرس می باشد.

ووکامرس چیست؟

ووکامرس WooCommerce  یک افزونه قدرتمند وردپرس می باشد که شما را قادر می سازد یک فروشگاه حرفه ای  برای فروش و مدیریت محصولات خود راه اندازی کنید. افزونه ووکامرس WooCommerce کاملا رایگان می باشد و شما می توانید با نصب آن بر روی سایت وردپرس خود یک فروشگاه ووکامرسی در کنار وب سایت خود راه اندازی کنید. از ویژگی های این افزونه می توان به سبد خرید، قابلیت فروش محصولات مجازی(قابل دانلود) در کنار محصولات فیزیکی، قابلیت نقد و بررسی محصولات توسط کاربران، قابلیت تعیین و مشخص نمودن وزن محصولات، قابلیت دسته بندی محصولات، درگاه های بانکی ایرانی و… اشاره نمود.

فروشگاه آنلاین ووکامرس

طریقه استفاده از ووکامرس

برای استفاده از ووکامرس بایستی ابتدا آن را از سایت اصلی ووکامرس دانلود کنید و سپس بر روی وردپرس خود نصب کنید. برای این کار کافیست پوشه اصلی پلاگین را داخل پوشه Plugins‌وردپرس کپی کنید و سپس آن را از قسمت افزونه ها در پنل مدیریت فعال کنید. بعد از این کار فرآیند نصب شروع می شود.

در هنگام نصب در هر مرحله می توانید تنظیمات را به صورت دلخواه انجام دهید. پیشنهاد می کنیم نسخه اصلی ووکامرس را نصب کنید و برای فارسی سازی آن از بسته فارسی ساز استفاده کنید. آن را دانلود کنید و مشابه دیگر افزونه ها روی وردپرس خود نصب و فعال کنید.

پس  از آن شما میتوانید ووکامرس را به صورت فارسی در پنل خود مشاهده و استفاده نمایید.

بعد از نصب و انجام تنظیمات فروشگاه، نیاز به یک قالب خوب دارید. کافیست عبارت قالب فروشگاهی را داخل گوگل سرچ کنید و قالب زیبایی برای کار خود انتخاب و نصب کنید.

سوالات خود را به صورت دیدگاه در همین مطلب و یا تلفنی از ما بپرسید. موفق باشید.

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

پربازدیدترین مطالب